Error: [$http:badreq] Http request configuration url must be a string. Received: undefined http://errors.angularjs.org/1.5.3/$http/badreq?p0=undefined $http@https://vetbak.istanbulc.edu.tr/js/vendor-8dc9cb5f3c.min.js:27161:126 https://vetbak.istanbulc.edu.tr/js/vendor-8dc9cb5f3c.min.js:27406:23 https://vetbak.istanbulc.edu.tr/js/app.min.js:1743:30 processQueue@https://vetbak.istanbulc.edu.tr/js/vendor-8dc9cb5f3c.min.js:31818:30 https://vetbak.istanbulc.edu.tr/js/vendor-8dc9cb5f3c.min.js:31834:39 $eval@https://vetbak.istanbulc.edu.tr/js/vendor-8dc9cb5f3c.min.js:33086:28 $digest@https://vetbak.istanbulc.edu.tr/js/vendor-8dc9cb5f3c.min.js:32902:36 $apply@https://vetbak.istanbulc.edu.tr/js/vendor-8dc9cb5f3c.min.js:33194:31 done@https://vetbak.istanbulc.edu.tr/js/vendor-8dc9cb5f3c.min.js:27515:53 completeRequest@https://vetbak.istanbulc.edu.tr/js/vendor-8dc9cb5f3c.min.js:27713:15 requestLoaded@https://vetbak.istanbulc.edu.tr/js/vendor-8dc9cb5f3c.min.js:27654:24 undefined https://vetbak.istanbulc.edu.tr/js/vendor-8dc9cb5f3c.min.js:29485 Önemli Bilgiler

Önemli Bilgiler

  • Kongre sanal ortamda (çevrimiçi) gerçekleştirilecektir.
  • Tüm katılımcıların Kayıt formu ”nu doldurması gerekmektedir.
  • Dinleyici olarak katılım son başvuru tarihi 5 Mayıs 2021’dir.
  • Kayıt ücretsizdir.
  • Katılım belgesi(sertifika) ve kongre özet kitapçığı (pdf) kongre sonrası tüm katılımcılara mail ile iletilecektir.
  • Kongre programına Sözlü ya da Poster bildiri ile katılım mevcuttur. Başvuru yaptığınız bildiriler öncelikle Bilim Kurulu tarafından değerlendirilecek ve değerlendirme sonucunda çalışmalar sözlü ya da poster bildiri olarak kabul edilecektir. Onay olarak tarafınıza kabul mektubu gönderilecektir.  Kongre sonrasında bildiri özetiniz kongre kitapçığında (pdf) yayınlanacaktır.  
  • En geç 23 Nisan 2021 tarihine kadar bildiri “Özet formunu, sözlü sunum videonuzu, poster pdf dosyanızı” göndermeniz gerekmektedir.
  • Sözlü sunum: Sunumunuza ait powerpoint sunumlarınızı, kamera görüntünüzle birlikte mp4 video (Zoom) olarak kaydederek vetbak@iuc.edu.tr adresine göndermeniz gerekmektedir. Sözlü sunumlar 10 dakika ile sınırlıdır. Sözlü sunum sahiplerinin, sunumlarının olduğu saatte, ilgili oturumda olmaları ve kayıtlı sunumlarının gösterilmesinin ardından canlı soru cevap bölümüne katılmaları gerekmektedir.
  • Poster sunum: Hazırlayacağınız E-posterinizi tek bir sayfa olarak hazırlamanız gerekmektedir. E-posteri içeren PDF dosyası en fazla 10 MB boyutunda olmalı, eni 60 cm boyu 90 cm olmalıdır. Okunurluğu artırmak için çok küçük harfler kullanılmasından kaçınılmalı ve kelime sayısının da çok yüksek olmaması tercih edilmektedir.

VİDEO KAYIT İŞLEMİ

  • Video kayıt işlemini ZOOM video konferans uygulamasını kullanarak gerçekleştirebilirsiniz. Daha önce zoom video konferans uygulamasını kullanmadıysanız www.zoom.us sitesine giderek zoom meeting client uygulamasını bilgisayarınıza indirerek kurmanız, uygulamayı çalıştırarak ücretsiz bir zoom hesabı oluşturmanız gerekecektir. Kurulum ve Sign In işlemlerinin ardından kendinize ait bir sanal toplantı açarak sunumunuzun video kaydını oluşturabileceksiniz.
  • Detaylı anlatım için https://youtu.be/DZkGUGygHPI bağlantı adresinde video olarak da izleyebileceğiniz bireysel video çekimini aşağıdaki basamakları da kullanarak gerçekleştirebilirsiniz.
  1. Powerpoint sunumunuzu açarak kontrollerini tamamlayınız.
  2. Zoom programını açarak "New Meeting" butonu ile kendinize özel bir toplantı oluşturunuz. Ses ve Görüntü kontrollerinizi tamamlayınız.
  3. Zoom programı, alt menu şeridindeki yeşil renkli "Share Screen” butonuna tıklayarak ekran görüntünüzün paylaşımını başlatınız. Sunumunuzu tam ekran slideshow, sunu gösterisi olarak başlatınız.
  4. Kendi webcam kamera görüntünüzü sunumunuzu engellemeyecek şekilde ekranınızın sağ üst köşesine taşıyınız.
  5. Ekranınızın üst bölümünde yer alan yeşil bant şeklinde görünen (You’re Screen Sharing) bölümünün üzerine mouse veya trackpadiniz ile gidiniz.
  6. Açılan üst menünün en sonundaki (…) üç nokta işaretli menüyü açarak “Record” sekmesine tıklayınız. Kendi video görüntünüzle birlikte Sunum Video Kayıt İşleminiz başlamıştır.
  7. Video ve sesli anlatımınız ile sunumunuzu klavyenizdeki ok işaretlerini veya mouseunuzu kullanarak gerçekleştiriniz.
  8. Sunumunuz tamamlandığında (…) üç nokta işaretli menüye ulaşarak “Stop Recording” ile kayıt işlemini durdurunuz. Aynı bantta yer alan kırmızı renkli “Stop Share” Butonu ile ekran paylaşımını sonlandırınız.
  9. Zoom programı, alt menü şeridindeki “End” butonuna tıklayarak “End Meeting for All” seçeneği ile zoom toplantısından çıkınız. Toplantıdan çıkmanızın ardından otomatik olarak “Converting Video” penceresi açılacak, sunum kaydınızın mp4 formatında videoya dönüştürülme işlemi başlayacaktır.
  10. "Converting Video" işlemi tamamlandığında bilgisayarınızda videonun kayıt edildiği klasör otomatik olarak açılacak ve video dosyası “zoom_0.mp4” olarak görüntülenecektir. Videoyu test amaçlı oynatınız ve dosyanın ismini kendi adınız soyadınız ve sunum başlığınız ile değiştiriniz.
  11. Kaydettiğiniz bu video dosyasını wetransfer.com veya filemail.com gibi dosya paylaşım web sitelerini kullanarak gönderebilirsiniz.
  • Not: Zoom video kayıt dosyalarının bilgisayarlarınızda varsayılan kayıt lokasyonu Belgelerim/zoom/   klasörü olarak tanımlıdır. Video Convert işlemi sonrası otomatik açılan pencereyi yanlışlıkla kapatmanız durumunda bilgisayarınızdaki bu lokasyona giderek video dosyasına ulaşabilirsiniz.